Notícies
21 de setembre del 2016
L’Hospital Joan XXIII de Tarragona disposarà d’una nova UCI pediàtrica i neonatal al febrer
Els treballs d’adequació i d’equipament de l’espai suposaran una inversió de gairebé 1,5 milions d’euros
L’Hospital Joan XXIII de Tarragona tindrà l’any que ve una nova UCI pediàtrica i neonatal que donarà resposta a una reivindicació històrica del territori. Aquest servei avançat es va suprimir el 2001 i, des d’aleshores, cada any s’han de derivar uns 400 pacients infantils greus a centres de l’àrea de Barcelona.

Segons ha informat l’Institut Català de la Salut, divendres passat es va publicar a la plataforma de contractació pública de la Generalitat el concurs de reforma de les instal·lacions de la nova UCI mixta pediàtrica i neonatal del centre tarragoní, amb una inversió de 706.681 euros.

Es preveu finalitzar l’adjudicació i iniciar els treballs durant el mes de novembre. La durada de les obres s’estima que tindrà un termini màxim de tres mesos, per la qual cosa l’equipament hauria d’entrar en funcionament durant el primer trimestre del 2017.
Social
Et recomanem
Cercavila del seguici popular a Baix a Mar
8 d'agost a les 19:30h des de la rotonda del Pont de Mar
Amb: Diables Cagarrieres de Cambrils i Diables dels Pallaresos
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla