Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
18 de març del 2025
L’incivisme, la seguretat i la mobilitat, principals preocupacions dels veïns de Torredembarra
Aquestes i altres qüestions s’han tractat amb una trobada entre representants d’associacions de veïns i l’Ajuntament
L’incivisme, la seguretat i la mobilitat han centrat la darrera reunió de l’Ajuntament de Torredembarra amb representants de les associacions de veïns de la vila. La trobada es va fer dijous al vespre i l’equip de govern en fa un balanç positiu. 

El regidor de Govern Obert i Comunicació de l’Ajuntament de Torredembarra, Joel Ramírez, explica que la trobada va servir per actualitzar l’estat d’una cinquantena de peticions plantejades anteriorment per les entitats veïnals

També es va parlar d’altres qüestions que preocupen als veïns dels diferents barris de la Torre. Entre aquestes hi ha algunes vinculades a la mobilitat, el civisme o la policia de proximitat. Ramírez destaca que és important que la comunicació amb les entitats veïnals sigui fluida.

A la reunió hi van prendre part 11 regidors i regidores de l’equip de govern de la Torre i representants de les associacions de veïns dels Munts, la de la Marítima Nord, la de Sant Jordi, la de Sant Joan de Baix a Mar i la d’Artemar. 
Joel Ramírez, regidor de Govern Obert i Participació de Torredembarra
Joel Ramírez, regidor de Govern Obert i Participació de Torredembarra
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla