Notícies
Foto: ICAC
09 d'abril del 2024
L'Institut Català d'Arqueologia Clàssica té previst instal·lar-se a la nova seu de la Tabacalera l'any 2028 o 2029
L'objectiu és incloure el projecte als pressupostos del 2025 i destinar uns 3 anys a les obres de transformació del recinte
L'Institut Català d'Arqueologia Clàssica té previst instal·lar-se a la nova seu de la Tabacalera l'any 2028 o 2029. Aquest és el calendari amb què treballa el centre de recerca de projecció internacional, que té l'actual seu a la plaça del Rovellat.

En una entrevista al programa 'Bon dia Tarragona' de Ràdio Ciutat de Tarragona, el director de l'ICAC, Josep Maria Palet, ha explicat que espera enllestir aquest any el projecte de remodelació de la nau 6 de la Tacabalera, que estarà connectada amb el recinte de la Necròpolis Paleocristiana.

L'objectiu és incloure el projecte als pressupostos del 2025 i destinar uns tres anys a les obres de transformació del recinte. Paral·lelament, es pretén obrir el centre a la ciutadania amb una planta baixa de l'antic magatzem de tabacs amb moltes activitats socials i educatives. Palet reconeix la importància del canvi de seu perquè suposa triplicar l'espai actual.

Palet confia que les eleccions catalanes no suposin un entrebanc perquè l'ICAC, assegura, està fora del debat polític i compta amb la complicitat de la Generalitat, la URV i l'Ajuntament de Tarragona.
Josep Maria Palet, director de l'ICAC
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla