Notícies
Foto: Cristina Villamañán
22 de febrer del 2017
L’Institut d’Altafulla oferirà una jornada de portes obertes per als alumnes d’Educació Secundària Obligatòria el proper 8 de març
El període de preinscripció tindrà lloc del 23 de març al 4 d'abril
L’Institut d’Altafulla ja pensa en el proper curs 2017-2018. A falta d’unes setmanes perquè es posi en marxa el període de preinscripció per als nous alumnes, el centre ja ha programat al seu calendari una jornada de portes obertes. La cita tindrà lloc el proper 8 de març a dos quarts de 6 de la tarda, i anirà destinada a les famílies dels estudiants d’Educació Secundària Obligatòria (ESO). La jornada consistirà en una visita guiada a les instal·lacions.

Les preinscripcions no tindran lloc fins el mes de març. Concretament, els terminis previstos per presentar les sol·licituds dels estudiants d’ESO seran del 23 de març al 4 d'abril. En el cas dels alumnes de Batxillerat, les dates seran del 16 al 24 de maig.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla