Notícies
Foto: Arxiu
06 d'octubre del 2021
L’oci nocturn reobrirà els espais interiors a partir d’aquest divendres
Per accedir-hi s’haurà de tenir el certificat Covid, i un cop dins, es podrà ballar a la pista i l’ús de mascareta serà obligatori excepte per beure
Els locals d’oci nocturn podran reobrir els espais interiors a partir d’aquest divendres 8 d’octubre, segons ha aprovat aquest dimarts el consell executiu del Govern català. L’aforament estarà limitat al 70% i, a més, per accedir-hi s’haurà de disposar del certificat Covid, que acredita haver-se vacunat o passat la malaltia.

Un cop dins, es podrà ballar a la pista i s'haurà de portar mascareta en tot moment, excepte quan s'estigui consumint. L’altra novetat és que l’horari d’obertura s’amplia fins a les 5 de la matinada entre setmana i fins a les 6 els dissabtes i diumenges.

La portaveu del Govern, Patrícia Plaja, ha anunciat que aquest dimecres es presentarà la proposta al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya i que esperen rebre’n l’aval. També ha manifestat que l’obertura de l’oci nocturn suposarà un alleujament, però no confien que permeti acabar amb els botellots.

Recordem que fa dues setmanes, els establiments d’oci nocturn van reobrir les seves terrasses, però només fins a les 3 i sense ball. Feia més de 100 dies que el sector estava tancat, des de l’esclat de la cinquena onada.
Patrícia Plaja, portaveu del Govern
Social
Et recomanem
Concert de Nadal a càrrec del Cor Badaveus
20 de desembre a les 19:30h a l'església de Sant Martí
Amb el suport de: Aj. d'Altafulla, Diputació de Tgn i Parròquia
Fem cagar el tió
21 de desembre a les 17h a la plaça del Pou
Amb els Gegants i Nans i els Grallers d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla