Notícies
Foto: Arxiu - FEHT
12 d'abril del 2023
L'ocupació turística a la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre ha fregat el 90% aquesta Setmana Santa
Les competicions esportives han aportat més de 30 mil persones als establiments hotelers de la Costa Daurada
L'ocupació turística a la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre ha fregat el 90% aquesta Setmana Santa. La Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme (FEHT) de la província de Tarragona considera que s'han superat les expectatives, i exposa que hi ha establiments que han penjat el cartell de complet durant els dies centrals de les vacances, entre dijous i ahir dilluns.

La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha destacat que al turisme familiar, s'hi ha sumat l'esportiu, que està ajudant a desestacionalitzar l'activitat.

Cabré ha precisat que les competicions esportives han aportat més de 30 mil persones als establiments hotelers de la Costa Daurada.
Berta Cabré, presidenta de la FEHT
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla