Notícies
Foto: Arxiu
10 de desembre del 2021
L’ús obligatori del certificat Covid s’allarga, com a mínim, fins al 23 de desembre
Alguns ajuntaments com el de Tarragona organitzen sessions per ajudar a les persones grans a descarregar-se el document
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha avalat aquest dijous prorrogar durant quinze dies més l’obligació de presentar el certificat Covid per entrar a bars, discoteques, gimnasos i residències de gent gran. La mesura seguirà vigent fins al 23 de desembre.

Sobre aquesta qüestió, l’Institut Municipal de Serveis Socials de Tarragona organitza sessions de suport per ajudar a les persones grans a descarregar-se el certificat Covid.

La primera s’ha fet aquest divendres al matí de 9h a 11h a la llar de jubilats de la Granja. La setmana que ve se n’han programat quatre més, que es faran a les llars del Centre, Tàrraco, Sant Salvador i Bonavista. Per participar-hi s’ha de tenir més de 60 anys, viure a Tarragona i demanar hora a l’oficina de Gent Gran Activa.
Social
Et recomanem
Cercavila del seguici popular a Baix a Mar
8 d'agost a les 19:30h des de la rotonda del Pont de Mar
Amb: Diables Cagarrieres de Cambrils i Diables dels Pallaresos
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla