Notícies
Foto: USTEC
14 de setembre del 2021
L’USTEC denuncia la pressió del professorat per l’augment de les ràtios d’alumnes per classes
El sindicat demana a Educació, que se’ls convoqui per participar en l’elaboració de protocols definitius a aplicar a les aules
La Unió Sindical dels Treballadors d’Ensenyament de Catalunya constata la manca de previsió en l’inici del curs escolar. El sindicat denuncia l’augment de la pressió al professorat amb més ràtios d’alumnes per classes i la improvisació, segons diuen, del protocol per tornar la presencialitat en les aules.

A més, també es queixen dels baixos pressupostos, que es mantenen des de la crisi econòmica de l’any 2008. El sindicat denuncia que encara no s’han revertit les retallades que es van aplicar en aquell moment. Així ho explicava al programa ‘Carrer Major’, el portaveu d’USTEC-STES, Juan Carlos Feijoo.

Des d’USTEC demanen a Educació que se’ls convoqui per poder participar en l’elaboració dels protocols definitius que s’han d’aplicar a les aules.
Juan Carlos Feijoo, portaveu d'USTEC a Tarragona
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla