Notícies
Foto: FEHT
22 de febrer del 2024
L’èxit de TurisMarket, amb més de 5.000 visitants, confirma una segona edició
La Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona celebra que hi hagin participat més de 60 expositors
La Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), organitzadora de TurisMarket, que és el primer saló per als professionals de l’hostaleria i el turisme del territori organitzat íntegrament des del territori, ha anunciat que, durant el 19 i el 20 de febrer l’han visitat més de 5.000 persones.

Berta Cabré, presidenta de la FEHT, ha valorat molt positivament aquestes xifres, i ha assegurat que “ha estat un èxit, perquè sabíem que a la nostra demarcació ens mancava un esdeveniment com aquest i ha quedat totalment demostrat”. Igualment, ha dit que “els més de 60 expositors han quedat molt satisfets per les operacions que han pogut posar en marxa i per tots els contactes professionals aconseguits”.

Amb tot això, la FEHT ha anunciat que l’any vinent es durà a terme la segona edició de TurisMarket. Cabré, sobre aquesta decisió ha explicat que “tornarem a firaReus Events per les mateixes dates de l’any vinent i ho farem amb més expositors. Enguany, a darrera hora alguns es volien afegir, però ja no hi érem a temps. Durant aquests dies moltes noves empreses ja ens han demanat ser presents en la pròxima edició”.
Social
Et recomanem
Concert del cicle Altafujazz amb Jordi Blanch Organic Trio
14 de juny a les 20h a la pallissa de l'Era del Senyor
Organitza: OilJazz
Presentació del projecte de comunitat energètica a Altafulla
18 de juny a les 19h a la sala de plens de l'ajuntament
Sessió a càrrec de Xavi Massa, de Km0 Energy
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla