Foto: Jornada de Comunicació Local
11 d'abril del 2018
La 6a Jornada de Comunicació Local 2.0 se suspèn per segona vegada per falta de demanda
El context polític i el fet que se celebri en dissabte podrien ser els motius d’aquesta manca d’inscrits. L’organització té la intenció de donar-li una tercera oportunitat la propera tardor
La manca d’inscripcions ha obligat a suspendre de nou la Jornada de Comunicació Local 2.0 d’Altafulla. L’organització ha pres aquesta decisió a falta de tres dies per la seva celebració davant del baix nombre de persones apuntades. La cita estava programada per aquest dissabte 14 d’abril a l’Altafulla Mar Hotel.
No és la primera vegada que aquesta sisena edició de la iniciativa queda en ‘stand by’. En un primer moment, havia de celebrar-se el passat mes d’octubre, però la delicada situació política i social que s’estava vivint a Catalunya va moure els responsables de la iniciativa a aplaçar-la fins la primavera.
Un context que ha tornat a trasbalsar la participació en aquesta segona convocatòria, segons el director, Jordi Salvat, sumat, probablement, al fet de celebrar-se en cap de setmana. La temàtica, molt encarada a les oportunitats i els perills dels processos de digitalització en les administracions públiques, i el tipus de públic al qual anava dirigida, segurament haguessin funcionat millor entre setmana.
Un fet que la regidoria de Mitjans de Comunicació de l’Ajuntament d’Altafulla, Salvat Comunicació i Altafulla Ràdio, estudiaran en els propers dies.
Diuen que a la tercera va la vençuda, i l’organització té la intenció de donar-li una nova oportunitat la propera tardor perquè, segons el director, “seria una llàstima perdre una de les poques jornades d’aquest tipus que se celebren al Camp de Tarragona”. Ha explicat que buscaran nous feedbacks amb els ponents i els assistents d’altres edicions per introduir-hi alguns canvis i que la seva celebració sigui “viable”.
Sota el títol ‘Camí cap a un govern digital’, aquesta sisena edició de la jornada havia de comptar amb professionals del sector d’un elevat prestigi com és el cas de Jordi Urbea, director general de OgilvyOne a Barcelona; Eduard Gil, professor de la UOC – Eurecat-Centre Tecnològic de Catalunya; i Anna Mata i Marc Queralt, socis fundadors de DeMomentSomTres, Màrqueting digital.
Jordi Salvat, director de la Jornada
Jordi Salvat, director de la Jornada