Notícies
18 de març del 2016
La Biblioteca Municipal d’Altafulla celebra el Dia Mundial de la Poesia
L’activitat, organitzada enguany per la canalla, tindrà lloc el dilluns 21 de març a les 17:30h, i consistirà en la lectura de poemes
La Biblioteca Municipal d’Altafulla tornarà a sumar-se el proper 21 de març a la celebració del Dia Mundial de la Poesia. L’any passat la festivitat va haver de traslladar-se de dia perquè no coincidís amb una jornada festiva, però enguany la commemoració se celebra entre setmana. Serà el proper dilluns quan el centre participi en la celebració.

L’activitat tindrà lloc a partir de dos quarts de 6 de la tarda, i consistirà en una lectura de poemes. En la passada edició, els textos representaven totes les llengües que es parlen al municipi; però enguany, han estat els infants usuaris de la Biblioteca els que s’han encarregat de fer-ne una tria. La bibliotecària, Helena Cobos, ha animat la ciutadania a participar d’un acte “obert a tothom”.

El Dia Mundial de la Poesia congregarà aquest any més de 670 activitats arreu del territori català. L'objectiu és situar el gènere en el mapa, amb la voluntat de crear o fidelitzar nous lectors.
Helena Cobos, bibliotecària d'Altafulla
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla