Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
09 de maig del 2018
La Brigada Municipal d’Altafulla millora l’entorn de la zona verda de davant el Castell
Els treballadors hi han fet treballs d’arranjament i d’enjardinat i hi han instal•lat mobiliari urbà per al gaudi de la ciutadania
La Brigada Municipal d'Altafulla ja ha enllestit les actuacions que els darrers dies han dut a terme a l’entorn de la zona verda de davant del Castell. Els treballadors hi han fet treballs d’arranjament i d’enjardinat i hi han instal•lat mobiliari urbà per al gaudi de la ciutadania. La regidora d’Urbanisme i Via Pública a l’Ajuntament d’Altafulla, Marisa Méndez-Vigo, ha explicat que aquest punt antigament era una bassa i fa uns anys ja s’hi havia col•locat una escultura.

La regidora Marisa Méndez-Vigo ha explicat que les intervencions se sumen a les que el consistori ja porta realitzant a diversos punts del municipi des de fa mesos, amb la voluntat de recuperar espais pel poble i fer-los accessibles al veïnat. L’edil d’Urbanisme i Via Pública ha afegit que en aquest espai concret ara només resta pendent plantar-hi un arbre.

El consistori ha destacat amb aquesta nova obra que segueix “apostant per millorar, dia a dia, la qualitat de vida a Altafulla, el poble dels parcs i l’esport per a tothom”. I ha afegit que “la setmana vinent el parc d’Avellaners estarà a punt”.
Marisa Méndez-Vigo, regidora d'Urbanisme
Marisa Méndez-Vigo, regidora d'Urbanisme
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla