Notícies
29 d'octubre del 2014
La Brigada Municipal d’Altafulla reprèn els treballs de pintura de la senyalització vial
Ara fa unes setmanes ja es va fer un repàs de les places d’aparcament, dels passos de vianants, i d’altres senyalitzacions de la Vila Closa
La Brigada Municipal d’Altafulla ha reprès aquest dimarts els treballs de pintura de la senyalització vial. Es tracta d’un repàs general que s’ha centrat, principalment, en aquelles places d’aparcament, passos de vianants i en aquelles senyalitzacions d’obligació d’aturar-se o de cedir el pas que estaven més malmeses. S’ha aprofitat també per repintar la senyalització dels tres carrers acabats d’asfaltar. El regidor d’Urbanisme, Jordi Molinera, ha explicat que es tracta de tasques de “manteniment periòdic”.

Tall de veu. Jordi Molinera

Es preveu que els treballs estiguin enllestit, com a molt tard, aquest dijous. Ara fa unes setmanes la Brigada també va fer un repàs dels carrers de la Vila Closa.
Social
Et recomanem
43a Festa de l'Olla
21 de març a les 13:30h al Parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla