Notícies
Foto: Arxiu
28 de setembre del 2023
La campanya de vacunació contra la grip i la Covid-19 ha començat a Tarragona
La primera persona a rebre la doble punxada per la grip i la covid ha estat la mateixa que va estrenar la vacuna contra el coronavirus el 27 de desembre de 2020
La campanya de vacunació contra la grip i la Covid-19 ha començat aquest dimecres a les residències de persones grans de Tarragona. Es preveu subministrar unes 3.200 dosis d'antigripal i 3.200 contra el coronavirus entre els grups més vulnerables a aquestes patologies

La primera persona a Tarragona en rebre la doble punxada per la grip i la covid ha estat la mateixa àvia que va estrenar la vacuna contra el coronavirus el 27 de desembre de 2020. Amb 77 anys, ella mateixa ha recordat que han deixat una època molt dura a la residència, marcada per la pandèmia en declaracions a Tarragona Ràdio.

La gerent de la Regió Sanitària Camp de Tarragona i directora dels serveis territorials de Salut, Imma Grau, ha explicat que enguany se subministren al mateix temps les vacunes de la grip i la covid per minimitzar riscos dels col·lectius més vulnerables.

A partir del 16 d'octubre, les vacunes s'obriran a d'altres col·lectius de risc com els professionals de la Salut.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla