Notícies
14 de desembre del 2016
La Capsa dels Contes d’Altafulla dóna a conèixer el Centre Psicopedagògic CREIXEM
L’activitat, que tindrà lloc aquest dijous a les 17:30h al Centre d’Entitats, anirà acompanyada del conte ‘Pol el cargol’, a càrrec de Rosalia Ciuró
El Centre Psicopedagògic CREIXEM d’Altafulla serà el protagonista de la nova edició de la Capsa dels Contes. La seva responsable, Conxa López, donarà a conèixer a les famílies del municipi qui són, què fan, quina és la seva filosofia, i els seus mètodes de treball. Van instal·lar-se al carrer Mainada ara fa dos mesos amb la idea d’oferir atenció personalitzada i donar resposta a les dificultats d'aprenentatge que pateixen alguns infants. La intenció és promoure també tallers en grup. De moment, però, estudien quines són les necessitats al municipi en aquest àmbit.

Conxa López ha explicat que “la nostra filosofia dóna molta importància a les emocions i a que el nen se senti bé, sempre en coordinació amb les famílies i els professionals dels centres educatius”. De fet, així ho indica el nom del centre, CREIXEM, que són les sigles de Creure en tu, Reconduir-te, Emocionar-te, Indagar les teves capacitats, eXplorar els teus interessos, Ensenyar-te a estudiar, i Motivar-te. El centre treballa amb alumnes des dels 3 anys fins els 18.

En aquesta nova edició de la Capsa dels Contes, la Biblioteca Municipal d’Altafulla treballa de nou de la mà de les entitats del municipi. També ofereix, però, l’habitual conte, en aquesta ocasió a càrrec de Rosalia Ciuró, responsable de la Bibliomar d’Altafulla durant l’estiu, que oferirà la història de ‘Pol el cargol’.

La iniciativa, encarada a introduir els més petits en el món dels llibres i crear un espai educatiu que els vinculi amb la gent gran i amb els hàbits de la lectura, tindrà lloc aquest dijous a dos quarts de 6 de la tarda al Centre d’Entitats.
Conxa López, responsable del centre
Conxa López, responsable del centre
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla