Notícies
Foto: Colla Vella dels Xiquets de Valls
27 d'agost del 2024
La Colla Vella de Valls recupera l'anada amb carro fins a Vilafranca del Penedès per Sant Fèlix
L’expedició, formada per set carros i un centenar de castellers, ha sortit aquest dilluns, ha fet nit a la Bisbal del Penedès i arribarà a la capital de l’Alt Penedès avui dimarts
Els castellers de la Colla Vella dels Xiquets de Valls han recuperat la tradició d'anar amb carro fins a Vilafranca del Penedès després de més de 30 anys.

Des de primera hora d'aquest dilluns, tant els infants com els adults de l'agrupació s'han calçat les espardenyes per emprendre la primera jornada del viatge. Han passat per diversos pobles de l'Alt Camp com Alió o Rodonyà, i el Baix Penedès. De fet, han fet nit a la Bisbal, per seguir la ruta cap a la capital de l’Alt Penedès a la qual arribaran aquest dimarts a la tarda.

L’expedició està formada per set carros i un centenar de castelleres i castellers, com ha informat l’entitat a través de les xarxes socials, enorgullint-se d’imitar als seus avantpassats.

El cap de colla dels rosats, Manel Urbano, ha expressat en declaracions a l’ACN, que iniciatives com aquestes “sumen” i serveixen per enfortir la convivència entre els castellers. “La colla està en un bon moment tant socialment com castellerament, i és interessant que els castellers vinguin no només a fer castells”, ha assegurat.
Social
Et recomanem
Concert del cicle Altafujazz amb Jordi Blanch Organic Trio
14 de juny a les 20h a la pallissa de l'Era del Senyor
Organitza: OilJazz
Presentació del projecte de comunitat energètica a Altafulla
18 de juny a les 19h a la sala de plens de l'ajuntament
Sessió a càrrec de Xavi Massa, de Km0 Energy
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla