Notícies
27 de novembre del 2015
La Comissió d'Urbanisme del Camp de Tarragona tomba el pla parcial urbanístic de Muntanyans II
Consideren que hi ha un problema d'inundabilitat i que l'Ajuntament hauria de replantejar la classificació d'aquest sector
La Comissió d'Urbanisme del Camp de Tarragona ha aturat, aquest dijous, la tramitació del pla parcial urbanístic de Muntanyans II a Torredembarra, on la Sareb -propietària dels terrenys- planteja la construcció de 550 habitatges.

Segons Agustí Serra, director general d'Ordenació del Territori i Urbanisme, l'informe urbanístic i territorial que han emès és "clarament desfavorable" ja que consideren que hi ha un problema d'inundabilitat -d'acord amb la sentència del 2011 del TSJC que va ser ratificada pel Tribunal Suprem l'abril del 2014. Així, aposten perquè l'Ajuntament de Torredembarra replantegi "la classificació d'aquest sector", que en el Pla General del 2001 consta com a sòl urbanitzable.
Social
Et recomanem
Copa Catalunya de BTT Infantil
15 de febrer a les 12h al Parc de Safranars
Més informació a: www.ciclisme.cat
Presentació de L’Oliverot 29
21 de febrer a les 19h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d’Estudis d’Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla