Notícies
25 de novembre del 2015
La Costa Daurada referma la seva aposta pel turisme familiar
Altafulla treballa per complir el requisit d’allotjament i rebre el segell de Destinació de Turisme Familiar
‘Costa Daurada. Un lloc súper!’. Aquest és el lema de la nova campanya de promoció de la marca Costa Daurada. Els nens i les seves experiències al nostre territori són els protagonistes d'aquesta iniciativa, ideada per potenciar la marca turística com a destinació familiar. De fet, la difusió de la Costa Daurada com a destinació de turisme familiar és una de les apostes estratègiques del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.

Aquesta campanya és una continuació de l'anterior, ‘Costa Daurada. On neixen els teus somnis’, en la qual ja es comptava amb els nens com a protagonistes. No obstant això, en aquest cas, el concepte se centra en les experiències i vivències dels infants, explicades a través del seu propi testimoni. La campanya destaca els múltiples atractius del territori amb el text dels anuncis, a través de quatre àmbits ben diferenciats: litoral, natura-interior, gastronomia i patrimoni, amb al·lusions a les platges, a PortAventura, a la cuina, a les activitats de lleure i esportives, o a les festes i recreacions de caire històric. El Baix Gaià és un dels atractius d’aquesta campanya. Concretament, l’espot publicitari presenta imatges de Tamarit que, tot i pertànyer a Tarragona, té el municipi d’Altafulla com una de les seves principals àrees d’influència. De fet, l’Ajuntament d’Altafulla fa mesos que treballa amb el consistori tarragoní per arribar a un acord de col·laboració amb els càmpings de la zona de Tamarit. Si el consistori altafullenc aconseguís establir contactes, compliria amb l’únic requisit pendent per rebre el segell de Destinació de Turisme Familiar, el de l’allotjament. L’alcalde d’Altafulla, Fèlix Alonso, ha parlat del seu interès en aconseguir aquest reconeixement.

La campanya es difondrà als mercats català, estatal i internacional, tant en mitjans gràfics com en suport on-line. A més, se'n faran adaptacions a través de campanyes conjuntes amb els operadors turístics i altres empreses del sector, també a escala estatal i internacional.
Martí Carnicer, president delegat del Patronat de Turisme
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
1a Marxa/Trail Altafulla - Costa Tarraco
24 de novembre de 2024
+ info i inscripcions a: atletes.wixsite.com/altafullacostarraco
Exposició ‘Això sí que té un nom'
Del 29 de novembre al 20 de desembre al passadís de La Violeta
Per cortesia de La Frontissa – Associació de Dones Feministes
Casal Cultural la Violeta
Programació de tardor: del 12 d'octubre al 28 de desembre
Programa i tickets a: www.casalvioleta.cat
Agenda Cultural d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla