Notícies
Foto: La República Checa
26 d'abril del 2017
La defensa de Daniel Masagué en el cas Torredembarra demana unificar les diferents causes que afecten l’exalcalde en una de sola
La petició ha estat acceptada per la fiscalia anticorrupció, i ara cal que el jutge Josep Bosch es pronunciï
La defensa de Daniel Masagué ha demanat unificar les diferents causes que afecten l’exalcalde en el cas Torredembarra en una de sola. Segons publica Baix Gaià Diari, la fiscalia anticorrupció es va pronunciar la setmana passada a favor de la proposta. Ara el proper pas és que el jutge Josep Bosch decideixi si atén o no la demanda i si dicta l’obertura d’un únic judici oral.

Daniel Masagué va declarar el passat divendres als jutjats per una de les peces separades del cas Torredembarra. Concretament, la número 7, en què s’investiga la construcció del pàrquing Filadors a càrrec de l’empresa Teyco. Precisament, abans de Setmana Santa també va comparèixer als jutjats per aquesta mateixa peça el conseller delegat de Teyco, Jordi Sumarroca.
Social
Et recomanem
Presentació dels Estudis Altafullencs 50
17 d'abril a les 19h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla