Foto: Ajuntament d'Altafulla                                                        
                                             
                                            
                                            
                                            	27 de gener del 2020                                            
                                            
                                                La desestacionalització del turisme, principal objectiu d’Altafulla a Fitur                                            
                                            
                                                La Fira Internacional de Turisme de Madrid ha tancat portes amb un total de 255.000 visitants aquest diumenge                                            
                                            
                                                La Fira Internacional de Turisme (Fitur) de Madrid ha tancat portes amb un nou rècord de participació aquest diumenge. La mostra ha registrat xifres històriques en l’edició d’aquest 2020 amb un total de 255.000 visitants, 918 expositors titulars i 11.040 empreses de 165 països i regions.
Altafulla hi ha tornat a ser present. El municipi hi ha estat representat sota l’aixopluc de la marca Costa Daurada, gràcies a l’acord de col·laboració que l’Ajuntament va reeditar ara fa unes setmanes amb la Diputació de Tarragona en el marc del Conveni Córner. 
La regidora i la tècnica responsables de l’àrea de Turisme, Natalia Sanz i Núria Barba, hi han participat de manera presencial. Durant les jornades del dimecres i el dijous, han pres part en les diferents conferències i col·loquis programats, i han intercanviat experiències amb altres municipis d’arreu del territori.
Tot i reconèixer que iniciatives d’aquest tipus no donen resultats directes, la regidora confia en “tenir presència en altres mercats en un futur”.
Per Natalia Sanz, “la voluntat del consistori no passa tant per incrementar el nombre de turistes, sinó que se centra més en vendre la destinació fora de temporada”. 
A mitjans d’aquest mes de gener, el municipi ja va participar a la fira VakantieBeurs d’Holanda, també dins de l’estand de la Costa Daurada, però en aquest cas sense l’assistència física de cap representant municipal. Altres cites en què la regidora hi vol ser de manera presencial són la fira Navartur, del 21 al 23 de febrer a Pamplona, i la fira B-Travel, del 27 al 29 de març a Barcelona.
El Conveni Córner torna a aglutinar aquest 2020 més d’una vintena d’ens públics i privats, i manté l’objectiu de promoure el territori de manera conjunta.                                            
                                            
                                            	
                                           
		                                              	Natalia Sanz, regidora de Comerç i Turisme
                                            	
                                                    
											
											                                              Natalia Sanz, regidora de Comerç i Turisme