Notícies
Foto: Arxiu
11 de febrer del 2022
La Diputació de Tarragona atorga una subvenció de 20.000 euros per als festivals Altacústic i FIM d’Altafulla de 2021
Aquesta ajuda s'emmarca en la convocatòria de l'any passat per donar suport a activitats culturals de caràcter singular
La Diputació de Tarragona ha concedit a l’Ajuntament d’Altafulla una subvenció per import de 20.000 € per a l'organització de les edicions de 2021 del festival Altacústic i el Festival Internacional de Música d'Altafulla.

Aquesta ajuda s'emmarca en la convocatòria de 2021 de l'ens supramunicipal en l'atorgament de subvencions per tal de donar suport a activitats culturals i d’interès per la ciutadania de caràcter singular.

Per atendre aquesta línia de subvencions, la Diputació de Tarragona va consignar 2.000.000 d'euros del pressupost de l'exercici 2021 i que ha distribuït entre diferents projectes de tots els municipis de la demarcació. Pel que fa a Altafulla, l'ajuntament n'ha rebut l'import màxim que s'atorga en aquest àmbit.
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla