Notícies
Foto: Parlament de Catalunya
24 de maig del 2024
La diputació permanent del Parlament tomba el decret del Govern per regular el lloguer de temporada
Junts i PSC no hi voten a favor al·legant que el decret no s’havia treballat amb els actors afectats, bàsicament els apartamentistes
La diputació permanent del Parlament ha tombat el decret del Govern per regular el lloguer de temporada. La nova normativa només ha rebut els vots favorables d’ERC, els Comuns i la CUP. Junts hi ha votat en contra i el PSC s’ha abstingut.

Els juntaires i els socialistes han justificat el seu vot afirmant que el decret no s’havia treballat amb els actors afectats, bàsicament els apartamentistes.
A més, la portaveu del PSC, Alícia Romero, considera que aquesta reglamentació presenta problemes de seguretat jurídica.

La consellera de Territori en funcions, Ester Capella, ha defensat el decret ara tombat. Ha assenyalat que sense regulació es deixa espai a l’especulació.

La líder dels Comuns, Jéssica Albiach, ha advertit els socialistes que la regulació del lloguer serà una "condició imprescindible" per un acord de govern.
Alícia Romero, portaveu del PSC
Ester Capella, consellera de Territori en funcions
Social
Et recomanem
Concert del cicle Altafujazz amb Jordi Blanch Organic Trio
14 de juny a les 20h a la pallissa de l'Era del Senyor
Organitza: OilJazz
Presentació del projecte de comunitat energètica a Altafulla
18 de juny a les 19h a la sala de plens de l'ajuntament
Sessió a càrrec de Xavi Massa, de Km0 Energy
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla