Notícies
Foto: Foto d'arxiu
13 d'abril del 2016
La directora del SCT confia que el desviament obligatori de camions de l’N-340 a l'AP-7 no trigarà en arribar
La idea és desviar amb bonificacions els vehicles pesants seguint el model de l’N-II a Girona mentre no hi hagi una "solució a llarg termini"
La directora del Servei Català de Trànsit (SCT), Eugenia Doménech, creu que “no trigaran molt a tenir un resultat efectiu" sobre el desviament obligatori dels vehicles pesants de l’N-340 a l'AP-7. Ha subratllat que “no és un tema que estigui aparcat, sinó que estan en contacte continu amb el Ministeri de Foment". De fet, ha assenyalat que les converses per aconseguir la restricció de pas de camions per l’N-340 estan "bastant avançades" i s'ha mostrat "optimista" perquè hi hagi un acord. Amb tot, Doménech ha volgut ser molt prudent i no ha avançat cap possible calendari.

La idea és desviar amb bonificacions els vehicles pesants seguint el model de l’N-II a Girona mentre no hi hagi una "solució a llarg termini" per a l’N-340.

La directora del SCT espera que aquestes negociacions que estan duent a terme des de fa mesos no es vegin afectades per la composició, sigui quina sigui, del proper govern espanyol.
Social
Et recomanem
Sortida ecoturística de primavera: Els turons de Sant Antoni
13 de juny de 10h a 13h amb sortida des del Museu
Informació a: joan@hortdelasinia.com i 655 486 115
24è Aplec de Sardanes ‘Vila d’Altafulla’
14 de juny durant tot el dia al parc del Comunidor
Organitza: Associació Altafulla Sardanista
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla