Notícies
Foto: Arxiu
26 de setembre del 2025
La dotació d’algunes partides que no s’han usat enguany permeten nodrir una nova modificació del pressupost de l’Ajuntament d’Altafulla
S’amplia crèdit del servei de socorrisme i del lloguer de maquinària i vehicles i també es doten altres partides i despeses diverses
La regidoria d’Hisenda ha proposat als grups municipals que aprovin una nova modificació de crèdit que ha de permetre continuar ajustant el pressupost municipal a les despeses i inversions reals que té l’administració. En aquest sentit, com es justifica des de l’àrea econòmica del consistori, es valoren les necessitats de diverses regidories d’assumir despeses considerades de gran importància per als interessos del municipi per fer una modificació de crèdit, tant amb suplement com amb crèdit extraordinari finançat amb baixa d’aplicacions pressupostàries no compromeses. Ho explica el regidor d’Hisenda Dani Franquès.

En aquest Expedient de Modificació de Crèdit es mouen un total de 51.500 euros, ja pressupostats, però que canvien de destí. Per exemple la dotació destinada a reposició de sorra de la platja contribueix a suplementar partides com el servei de socorrisme a la platja i la piscina, el lloguer de maquinària i el lloguer de vehicles de la brigada o despeses diverses. Són en aquest cas, un total de 31.400 euros. 

Per altra banda, una subvenció de Protecció Civil de 600 euros permet dotar el vehicle de l’entitat amb un sistema contra incendis mentre que una part del crèdit demanat per sufragar les obres del carrer de Dalt i que finalment no s’ha usat, anirà a cobrir una altra inversió que es fa amb crèdit com és la remodelació de la plaça dels Vents i també la instal·lació de lluminàries a la via pública. Ambdues partides sumen un valor de 19.500 euros.

Aquesta modificació de crèdit es debatrà en el ple d’aquest dilluns a l’Ajuntament d’Altafulla.
Dani Franquès, regidor d'Hisenda d'Altafulla
Dani Franquès, regidor d'Hisenda d'Altafulla
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla