Notícies
Foto: FEHT
17 de juny del 2025
La Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de Tarragona i l'Ebre implica empreses, entitats i professionals amb una nova iniciativa
Es tracta del Club FEHT, una eina per sumar esforços més enllà dels associats i fer promoció, innovar i treballar conjuntament amb les administracions públiques
La Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de Tarragona i l'Ebre ha creat el Club FEHT. Es tracta d’un espai obert a empreses, entitats i professionals per fer-los partícips del desenvolupament turístic de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre. 

La FEHT amb aquest club vol sumar nous aliats per afrontar reptes com la desestacionalització. També cerquen unir esforços en la promoció de la destinació, la innovació, la qualitat turística o el treball conjunt amb les administracions públiques. 

Els qui en siguin membres podran participar en trobades anuals, formar part dels canals d'informació de la FEHT, estar presents a les assemblees generals, contribuir a projectes conjunts, accedir a informació sobre subvencions i ajuts i col·laborar en iniciatives formatives i promocionals.
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla