Foto: Ajuntament d'Altafulla
11 de desembre del 2025
La Fira de Nadal d’Altafulla es presenta aquest cap de setmana com una porta d’entrada a les celebracions nadalenques
El certamen comptarà amb una cinquantena de parades de productes i objectes de regal acompanyats d’ambientació musical i activitats
La plaça de l’Església i el seu entorn a més de la plaça del Pou es preparen per acollir aquest cap de setmana una nova edició de la Fira de Nadal d’Altafulla. Es tracta del tret de sortida oficial a les celebracions a la vila, tot i que, per exemple els llums de colors dels carrers ja són encesos.
Com és habitual, diferents parades d’artesania, objectes de regal i productes alimentaris relacionats amb les festes, seran protagonistes d’aquest espai en el qual es respirarà aquest esperit que impregna els dies previs a Nadal. Pel que fa a les parades, aquestes tindran una mostra d’allò que ofereixen tant comerciants i entitats locals com altres professionals paradistes del sector d’altres indrets.
La voluntat de l’Ajuntament d’Altafulla, que organitza el certamen, és la de dinamitzar el comerç en aquestes dates ja prenadalenques, donar a conèixer les seves propostes i afavorir també aquestes ganes de gaudir de Nadal entre la població. En parla el regidor de Turisme, Comerç i Promoció Econòmica, Tomàs Serra.
Entre les parades hi trobarem enguany una de nova, com és la dedicada als Cellers del Baix Gaià, on es podran degustar els vins del territori. Igualment, qui ho desitgi també té l’opció de fer-se amb una bona xocolata calenta, algun pastisset o un bon brou. I per acompanyar la visita a la fira, l’escenari de la plaça de l’Església acollirà diferents actuacions com la de l’Escola de Música amb les seves nadales, la de la coral Nous Rebrots o el concert de gòspel. Igualment, el certamen acollirà l’entrega de premis del concurs de dibuix d’ATECA i un taller infantil per crear decoracions nadalenques.
La Fira de Nadal d’Altafulla s’inaugurarà divendres dia 12 a les 18h i romandrà oberta fins a les 21h. Dissabte es podrà gaudir tot el dia, des de les 11h fins a les 21h i diumenge romandrà oberta des de les 11h fins a les 15h.
Tomàs Serra, regidor de Turisme, Comerç i Promoció Econòmica d'Altafulla
Tomàs Serra, regidor de Turisme, Comerç i Promoció Econòmica d'Altafulla