Notícies
Foto: ADIF
03 de setembre del 2024
La Generalitat pronostica fins a dos anys de “distorsions” en el servei de Rodalies per les obres
Una de les més importants és la del túnel de Roda de Berà per fer treballs relacionats amb el corredor mediterrani
La consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque, ha avisat aquest dilluns que en els següents mesos i fins a un horitzó d'un o dos anys hi haurà “distorsions” en el servei de Rodalies per les “obres molt importants” en diferents punts de la xarxa ferroviària catalana.

En una entrevista a Ser Girona, Paneque ha assenyalat que “és evident” que a Rodalies hi ha “un recorregut de millora important”, i ha mostrat la seva comprensió per les molèsties que les obres causaran als usuaris.

Algunes de les obres més importants que tindran lloc en les properes setmanes són a Roda de Berà, on es faran treballs relacionats amb el corredor mediterrani, i en diverses estacions entre Barcelona i Tarragona. Això causarà la interrupció del servei durant mig any aproximadament. La consellera ha dit, com ja havia avançat el ministre de Transports, Óscar Puente, que aquesta setmana es detallarà el pla de mobilitat en una roda de premsa a la capital tarragonina.

“D'aquí a dos anys el servei serà excel·lent, però en els següents mesos implicarà distorsions que intentarem compensar amb transport per carretera”, ha afegit la consellera i portaveu en relació a aquests treballs a les comarques tarragonines.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla