Notícies
Foto: Arxiu
23 de desembre del 2021
La Grossa de Nadal torna a passar de llarg d’Altafulla
A la demarcació, l’únic municipi on s’ha venut un número premiat ha estat Vila-seca
La Grossa de Nadal ha tornat a passar de llarg d’Altafulla, igual que a la resta de la demarcació. A Vila-seca, però, ha caigut una petita part del quart premi en una sèrie del 42.833, premiat amb 20 mil euros el dècim. Aquest quart premi ha estat molt repartit. També se n’havien venut números a Barcelona, Esplugues, Montgat i Sort, entre altres llocs.

A Vila-seca , la sèrie guanyadora s’ha venut a l’administració de loteria número 1, situada a l’avinguda Ramon d’Olzina. Aquest dimecres estaven de vaga, però han obert de seguida en veure que havien repartit un premi. El seu propietari, Rubén Mateos, ha explicat que és el més important que han aconseguit fins ara.

En total, la rifa de Nadal ha deixat gairebé 35 MEUR a Catalunya en tercers, quarts i cinquens premis. A Vila-seca se n’han repartit 200 mil. La Grossa, el 86.148, no ha deixat cap premi a Catalunya. Enguany ha quedat repartida entre Madrid, Las Palmas, Santoña i Ayamonte.
Rubén Mateos, propietari de l'administració de loteria número 1 de Vila-seca
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla