Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
26 de setembre del 2023
La Junta de Govern Local de l’Ajuntament d’Altafulla assumeix competències delegades pel plenari
Alternativa Altafulla ho considera “escandalós” i lamenta que se li tregui competències a l’oposició
Un altre assumpte rellevant de la sessió ha estat la de la modificació de les competències delegades del Ple a favor de la Junta de Govern Local (JGL). Com ha exposat la coalcaldessa Alba Muntadas, s’ha ratificat el canvi que el mateix equip de govern va aprovar al principi de la seva mandat “per retornar les competències al Ple d’aquells projectes de més de quatre anys o els que costin més de 6 MEUR”.

Per part de l’oposició, la portaveu d’Alternativa, Montse Castellarnau, ha dit que aquesta proposta, posteriorment aprovada, “ens sembla escandalós perquè treu les competències de l’oposició en aquells projectes importants” sense que puguin dir la seva al respecte. Fruit d’això, ha posat en dubte el sentit de transparència del govern municipal.

Des del govern, Muntadas ha recordat que l’oposició té l’oportunitat de participar a la JGL, tot i no tenir-hi vot. Una proposta que Alternativa Altafulla va rebutjar.
La delegació de competències ha estat aprovada amb els vots a favor de l’EINA, Junts per Altafulla, i el PSC, mentre que Alternativa hi ha votat en contra pels arguments exposats per Castellarnau.
Alba Muntadas, coalcaldessa d'Altafulla
Montse Castellarnau, portaveu de AA
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla