Notícies
16 de gener del 2017
La Marató de Donants de Sang 2.0 registra un bon nombre de donacions durant els seus primers dies en funcionament
L'Ajuntament de Tarragona i l'Hospital Joan XXIII s'han sumat a la convocatòria. Les reserves per als grups A negatiu i O negatiu continuen sent baixes
La Marató de Donants de Sang 2.0 avança a bon ritme. La nova edició de la campanya va donar el tret de sortida el passat divendres arreu de Catalunya, i des d'aleshores i fins la tarda d'aquest dissabte ha registrat més de 3.500 donacions. L'Ajuntament de Tarragona i l'Hospital Joan XXIII s'han sumat a la convocatòria

Per al seu desenvolupament, hi prenen part més de 500 persones, entre voluntaris, col•laboradors i professionals del Banc de Sang. L’objectiu és arribar a les 10.000 donacions el proper divendres dia 20; una xifra que permetrien remuntar les baixes reserves que han deixat les festes nadalenques. Fins aleshores es poden continuar fent donacions, de 10 del matí a dos quarts de 9 del vespre. Poden donar sang totes les persones d'entre 18 i 65 anys que pesin més de 50 quilos. Es pot reservar hora a través del portal www.maratodonants.cat.

Tot i la millora dels nivells assolits fins ara, les reserves per als grups A negatiu (A-) i O negatiu (O-) continuen sent baixes, aproximadament per a tres dies.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla