Foto: Diputació de Tarragona
03 d'agost del 2017
La marca turística Costa Daurada estrena nou lloc web
La Diputació de Tarragona ha renovat la plataforma per acostar al públic de manera més completa, entenedora i interactiva tota la informació
Les marques turístiques Costa Daurada i Terres de l’Ebre que gestiona el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona han posat en marxa nous llocs web aquesta temporada d’estiu. Amb un nou disseny, més continguts i més accessible, la renovació de les plataformes on-line pretén acostar al públic de manera més completa, entenedora i interactiva tota la informació sobre aquestes destinacions turístiques.
El lloc web de la Costa Daurada (costadaurada.info) s’adreça principalment al públic familiar, amb una presència destacada del producte sol i platja, juntament amb altres motivacions de la visita, com la cultura, la natura, les activitats d’oci, les esportives i de turisme actiu i l’enogastronomia.
La plataforma posa en relleu les experiències que s’ofereixen al visitant, amb idees i propostes d’activitats concretes a realitzar segons els interessos propis de cada usuari. El disseny, estructura i organització dels continguts de la marca turística és gestionat des de la mateixa institució.
Des d’un punt de vista tècnic destaquen cinc punts: és un lloc totalment responsius -adaptat a tots els dispositius-, disposa d’un gestor de continguts molt dinàmic, és molt extens però amb una bona i simplificada organització dels continguts, és fàcil accedir als apartats relacionats amb allò que es consulta en cada moment així com als esdeveniments relacionats i, a través de l’aplicació de filtres, se’n facilita la cerca.
Pel que fa als idiomes, s’han traduït als dels principals mercats emissors de turistes als quals s’han adreçat la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre tradicionalment, així com les llengües dels països on es veu un potencial creixement. Els usuaris poden accedir a versions en català, castellà, francès, anglès, alemany, holandès i rus.