Notícies
Foto: Recurs
27 d'octubre del 2017
La matinada d’aquest diumenge entra en vigor l’horari d’hivern i el rellotge s’endarrereix una hora
A les 3h passaran a ser les 2h
La matinada d’aquest diumenge 29 d’octubre entra en vigor l’horari d’hivern que estableix la directiva europea. El rellotge s’endarrerirà una hora a les 3 del matí, que passaran a ser les 2. Tots els països de la Unió Europea -de forma harmonitzada- adoptaran aquest horari d’hivern i posaran fi així al període de set mesos de l’horari d’estiu per al 2017.

Segons un estudi de la Comissió Europea, aquesta mesura té impactes positius no només en l’estalvi energètic, sinó també sobre altres sectors com el transport, les comunicacions, la seguretat viària o les condicions de treball, els estils de vida, la salut, el turisme o l’oci.
El canvi horari es remunta als anys setanta, quan es va produir la primera crisi del petroli i alguns països van decidir avançar els seus rellotges per poder aprofitar millor la llum natural del sol i reduir així el consum d’electricitat en il·luminació.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla