Notícies
Foto: Arxiu / FEHT
13 de desembre del 2022
La meteorologia esguerra les previsions d'ocupació del sector turístic del Camp de Tarragona pel pont de desembre
Les destinacions ebrenques superen les expectatives i omplen els allotjaments en un 75%
El sector turístic del Camp de Tarragona dona per tancat un pont de desembre "força correcte" malgrat no assolir les expectatives d'ocupació del 70%. La presidenta de la Federació d'Empresarial d'Hostaleria i Turisme (FEHT), Berta Cabré, ha assenyalat la meteorologia com la causa principal de la baixada de les reserves d'última hora.

Segons Cabré, el fet que el pont hagi estat "fragmentat" també ha condicionat les estades, que s'han concentrat en aquest últim cap de setmana. Per contra, els allotjaments de les Terres de l'Ebre han registrat una ocupació mitjana del 75%, i en alguns casos han penjat el cartell de complet, com és el cas dels càmpings. A curt termini, el sector es mostra prudent de cara a les reserves de Nadal i Cap d'Any.

El sector turístic, tant del Camp de Tarragona com de les Terres de l'Ebre, coincideix a l'hora de valorar que és difícil mantenir una ocupació "alta" en ponts llargs com el d'aquest desembre i que els visitants opten per fragmentar les seves estades. En aquest sentit, apunten que prefereixen ponts com el de la castanyada, "en què el dimarts era festa" i, per tant, "eren quatre dies molt bons per a tothom".
Berta Cabré, presidenta de la FEHT
Social
Et recomanem
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i a l'Hort de la Sínia
29 de març a les 11h des de davant del Club Marítim Altafulla
Contacte i reserves a: joan@hortdelasinia.com i 655 486 115
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla