Notícies
14 d'agost del 2018
La militància de l’EINA-ERC triarà el seu candidat o candidata a l’alcaldia a través d’unes primàries al setembre
L’EINA inicia el procés per triar candidat per a les municipals “perquè tothom pugui decidir el futur del poble”
L’EINA-ERC celebrarà el 15 i 16 de setembre un eleccions primàries per triar el candidat o candidata republicà a l’alcaldia d’Altafulla per a les municipals del 2019.

L’assemblea local del grup polític independentista que va fer-se el passat mes de juny així ho va decidir i ja va establir les bases de com es confeccionaria la llista republicana de cara a les eleccions municipals del l’any que ve.

Aquest dilluns, els membres de l’executiva n’han explicat els detalls d’aquest procés de primàries que permetrà elaborar la llista electoral i la persona que l’encapçali.

Joan Garcia, membre de l’executiva del partit, ha assegurat que aquest procés té un clar objectiu: buscar un alcaldable amb el consens de tots els militants i amb dos punts claus que són, ha dit, la base del partit: la transparència i paritat.

Per això, ha explicat Garcia, en tot moment les eleccions primàries seran “un procés de clara transparència, que acomplirà la llei de protecció de dades i que permetrà crear una llista cremallera per garantir la igualtat de gènere”.


La formació republicana celebrarà unes eleccions obertes a tot el municipi el pròxim 15 i 16 de setembre, on els altafullencs i altafullenques podran triar el candidat i la resta de la llista per a les municipals. De forma prèvia, però, qui vulgui participar s’haurà d’apuntar a un cens i fer-se amic de l’EINA, com ha aclarit Joan Garcia.


Els candidats a alcaldable i a integrar la llista republicana sortiran d’una llista de persones que prèviament obtinguin el 20% dels avals dels militants de l’EINA.

Qualsevol persona podrà presentar la seva candidatura i el diumenge 16 de setembre es faran les votacions a la plaça 1 d’octubre, al Centre Mèdic d’Altafulla.

La formació encara les municipals de l’any que ve amb total optimisme, en clau nacional i en clau local, en un procés ja marcat pels eixos que aniran al programa electoral dels republicans, la transparència i el govern obert i la igualtat de gènere.
Joan Garcia, membre de l'executiva de l'EINA.
Joan Garcia, membre de l'executiva de l'EINA.
Joan Garcia, membre de l'executiva de l'EINA.
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla