Notícies
Foto: Cercle Artístic d'Altafulla
01 d'agost del 2025
La millor mostra d’arts plàstiques d’Altafulla es pot trobar aquest dissabte al parc de Voramar
El Cercle Artístic organitza una nova jornada del mercat al carrer, que ofereix als creadors locals un aparador immillorable
El parc de Voramar d’Altafulla tornarà a acollir el mercat d’Art al carrer organitzat pel Cercle Artístic d’Altafulla, aquest dissabte 2 d’agost. Es tracta d’una nova oportunitat per poder gaudir de les creacions dels artistes locals, adquirir-ne alguna per endur-se a casa i, fins i tot, poder participar en el sorteig d’una d’aquestes obres. Aquesta nova edició arriba dues setmanes després de l’anterior i representa una aposta per dinamitzar la vila i els mateixos artistes d’acord amb la voluntat tant de l’entitat com de l’Ajuntament d’Altafulla, que hi col·labora. En parla el president del Cercle Artístic d’Altafulla, Salvador Anton.

Anton explica que aproximadament són una quinzena els artistes que participen en cada edició, alguns habituals i altres que s’incorporen i el fet de fer més jornades permet que hi participi més gent.

La cita amb el millor art d’Altafulla, tindrà lloc aquest dissabte al parc de Voramar de 18h a 22h
Salvador Anton, president del Cercle Artístic d'Altafulla
Salvador Anton, president del Cercle Artístic d'Altafulla
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla