Notícies
Foto: Arxiu
14 d'agost del 2020
La música i la dansa espanyola pugen a l'escenari de la plaça de l'Església d'Altafulla, aquest divendres
És una nova proposta del Festival Internacional de Música d'Altafulla, que supera ja el seu equador amb un bon balanç
La 33a edició del Festival Internacional de Música d'Altafulla ofereix aquest divendres a la nit una nova oportunitat de gaudir d'un moment de relax i bona música en un marc incomparable com és la plaça de l'Església. Es tracta del quart concert del total de set que s'han programat en el certament i que, en aquesta ocasió, ofereix una proposta de música i dansa espanyola.

I ho fa de la mà de l'Estefanía Braó, al ball; el Joaquín Palomares al violí i Fernando Espi a la guitarra. Tots tres amb reconegut bagatge internacional com a solistes i també actuant amb diferents formacions.

Estefanía Braó es doctora en ball flamenc, a més de pedagoga en exercici, a més de dedicar-se a la investigació sobre aquest art. Pel que fa al seu paper dalt de l'escenari, ha voltat per tot el món, destacant les 11 gires que ha realitzat per la Xina.

De Joaquín Palomares en diu la crítica que és el màxim exponent del violí de la seva generació. És diplomat superior en violí i música de cambra pels conservatoris de València i Brussel·les i també és pedagog, camerista i actualment és director, de la Camerata 'Virtuosi'. Ha realitzat enregistraments als Estats Units, el Regne Unit i a l'Estat espanyol.

Finalment Fernando Espi és considerat un dels millors guitarristes espanyols del moment i un talent emergent. És catedràtic de guitarra i exerceix la docència compaginant aquest vessant amb l'activitat concertística. Amb les seves gires internacionals ha actuat ja en més d'una trentena de països de gairebé tots els continents.

Per poder veure'ls en acció aquest divendres encara queden entrades, que es poden aconseguir, com és habitual per via telemàtica als webs altafulla.cat i fimaltafulla.cat. També de manera presencial a l'Oficina de Turisme de la plaça dels Vents, a les pantalles de l'infotactile i una hora abans del concert a la taquilla.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla