Notícies
Foto: Altafujazz
01 de desembre del 2017
La música independent d’Àrid reprèn el calendari de concerts de l’Altafujazz
El cicle acomiadarà l’any amb una actuació fora del programa habitual, prevista pel proper 16 de desembre
L’Altafujazz s’endinsa aquest cap de setmana en la vessant més moderna de l’escena del jazz. Ho fa aquest dissabte a partir de dos quarts de 9 del vespre a la Pallissa de l’Era del Senyor amb una proposta de música independent que arriba de la mà del trio Àrid. Un estil que, segons el responsable, Toni Pla, també havia de tenir cabuda dins del cicle de concerts abans d’acabar l’any.

La formació aproparà als assistents un “estil molt especial”. Amb una guitarra, un baix i una bateria són considerats una ‘rara avis’ dins del panorama jazzístic, així com dins de l’escena independent del nostre país. Al 2014 presentaven el seu primer treball, ‘Àrid’, amb un gran èxit; i ara arriben amb un nou projecte, ‘Town and country’, amb la voluntat de no deixar ningú indiferent.

A falta encara d’un darrer concert, Toni Pla ha fet un balanç molt positiu del 2017. N’ha destacat “l’excel·lent participació i el gran nivell dels músics, els diferents estils, i la bona resposta del públic”.

El cicle acomiadarà l’any amb una actuació fora del calendari habitual, prevista pel proper 16 de desembre.
Toni Pla, responsable d'Altafujazz
Toni Pla, responsable d'Altafujazz
Toni Pla, responsable d'Altafujazz
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla