Notícies
Foto: Ajuntament del Vendrell
25 de març del 2022
La Nou de Gaià acull a partir del 2 d'abril una exposició del periodista i fotògraf especialitzat en viatges, Rafa Pérez
Les fotografies es podran veure al Centre Cultural tots els caps de setmana del mes, divendres 15 i fora d'aquests horaris, amb cita prèvia
El Centre Cultural 'El Castell' de la Nou de Gaià inaugurarà el dissabte 2 d'abril, a partir de les 12h, una exposició de fotografies del periodista i fotògraf especialitzat en viatges, Rafa Pérez. L'activitat està organitzada per la Comissió de Cultura de l'Ajuntament.

L'exposició de Rafa Pérez arriba al Baix Gaià després de romandre dos mesos al Vendrell, el lloc de residència actual de l'autor. L'asturià ha rebut premis com el Mañé i Flaquer de Periodisme, en dues ocasions, i el Pica d'Estats. També ha publicat en mitjans com National Geographic, Geo, Viajar, o Lonely Planet, i és el creador i editor de la pàgina de reportatges de viatges 'Kamaleón'.

L'exposició al Centre Cultural 'El Castell' de la Nou de Gaià es podrà visitar el tots els caps de setmana del mes d'abril, a més del divendres 15 i el dissabte 30 en horari de 11.30h a 13.30h. També es podrà visitar fora d'aquests horaris, però per fer-ho caldrà concertar una visita trucant a un telèfon habilitat amb aquest objectiu.
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla