Notícies
Foto: Imatge d'arxiu
13 d'abril del 2016
La nova edició d’aquest mes d’abril de la Capsa dels Contes d’Altafulla oferirà una sessió de seguretat viària
L’activitat tindrà lloc dijous a les 17:30h al Centre d’Entitats a càrrec de Joel Molins. També oferirà una representació amb titelles de la llegenda de Sant Jordi
La cita mensual en què infants, pares i mares, i la contacontes Pepí Miró llegeixen llibres plegats al Centre d’Entitats d’Altafulla anirà acompanyada en aquesta ocasió d’una representació amb titelles de la llegenda de Sant Jordi, a càrrec de la veïna Gemma Maymó.

La nova sessió de la Capsa dels Contes d’aquest dijous a partir de dos quarts de 6 de la tarda també oferirà una sessió de seguretat viària de la mà de Joel Molins, qui donarà alguns consells i recomanacions a les famílies respecte la canalla i la circulació.

L’objectiu de la iniciativa, que cada vegada té una millor acollida entre les famílies del municipi, és introduir els infants en el món dels llibres, i crear un espai educatiu que vinculi els nens amb la gent gran i amb els hàbits de la lectura.
Pepi Miró, contacontes
Social
Et recomanem
Sortida ecoturística de primavera: Els turons de Sant Antoni
13 de juny de 10h a 13h amb sortida des del Museu
Informació a: joan@hortdelasinia.com i 655 486 115
24è Aplec de Sardanes ‘Vila d’Altafulla’
14 de juny durant tot el dia al parc del Comunidor
Organitza: Associació Altafulla Sardanista
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla