Notícies
Foto: Arxiu
26 de març del 2025
La pagesia clama pels robatoris al camp
Els pagesos demanen endurir les penes i aplicar mesures preventives
El Gremi de la Pagesia Catalana demana un "enduriment de les lleis" davant la problemàtica dels robatoris al camp. Els representants de la pagesia es reuniran amb el departament d'Interior el 31 de març per abordar els furts. 

Ho han anunciat aquest dimarts davant dels jutjats de Reus, on s'ha celebrat un judici pel robatori de més de 500 kg de garrofes el setembre passat a Botarell, al Baix Camp. El presumpte lladre, que va poder ser identificat per càmeres de videovigilància, s’enfronta a una multa de 320 euros. 

El portaveu de la Revolta Pagesa, Ramon Rojo, demana que s’endureixin les lleis, perquè als lladres els surt barat robar al camp. 

 
A més d’una reforma penal, els pagesos també reclamen que, en cas de robatori, també es cobreixi econòmicament el cost dels danys i no només dels productes robats. 

El gremi, conegut com a Revolta Pagesa, es reunirà amb el departament d'Interior dilluns vinent. 
Ramon Rojo, portaveu de Revolta Pagesa
Social
Et recomanem
10è Pleamar Vintage Market
7 i 8 de juny durant tot el dia al parc de Voramar
Organitza: Associació Cultural Pleamar
23è Aplec de Sardanes 'Vila d'Altafulla'
8 de juny a partir de les 12h al parc del Comunidor
Organitza: Associació Altafulla Sardanista
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla