Notícies
Foto: Ajuntament Roda de Berà
19 de juny del 2018
La parròquia d’Altafulla participa a l’Aplec de parròquies a l'Ermita de Berà
Va fer-se diumenge en el marc de la commemoració del tricentenari de l’Ermita de Berà
L’Aplec de Parròquies, organitzat per l’Arxiprestat del Tarragonès llevant, va fer-se aquests diumenge a la tarda dins el marc de la commemoració del tricentenari de l’Ermita de Roda de Berà.

L’acte va comptar amb la presència de l’Arquebisbe de Tarragona, Jaume Pujol, el mossèn de la parròquia rodenca, Jaume Roig, i la companyia de representants de les parròquies de Creixell, d’Altafulla, Torredembarra i Perafort, entre d’altres.

Nombrosos feligresos es van trobar a l’ermita, on Maria de l’Esperança Amill-Rocamora va oferir una xerrada sobre la Verge Maria. En acabar, es van fer les Vespres, pregària que va donar pas a un berenar per a tots els assistents.

Tot seguit, la plaça de l’Ermita va acollir un concert a càrrec de la soprano¡ Miracle Seguí, el baríton Miquel Font i el pianista Josep Mateu, que van fer gaudir el públic amb les seves cançons líriques.
Social
Et recomanem
17a Cursa 1 de Maig
1 de maig a partir de les 9:30h des de la plaça dels Vents
Organitza: Atletes d'Altafulla
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla