Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
29 d'abril del 2026
La piscina nova de Torredembarra anul·la els cursos per nadons perquè l’aigua no està prou calenta
L’Ajuntament ha ofert a les famílies el retorn dels diners o bé fer el curs a l’estiu, a la piscina vella
La Regidoria d’Esports de la Torre ha decidit deixar d’oferir el curs de natació per a nadons a la piscina municipal. La decisió s’ha pres després de comprovar que no es pot garantir la temperatura adient de l’aigua per a les criatures en el moment de fer les sessions.

Aquest curs era un dels que oferia la Regidoria d’Esports per fer ús de la piscina coberta a l’hivern. Com en la resta d’activitats, aquest es va aturar a la tardor pels problemes que es van detectar amb la carpa de la piscina vella. La intenció era reprendre’l una vegada va entrar en funcionament la nova piscina coberta.

El problema, però, era que la temperatura de l’aigua no arribava als 30 graus necessaris perquè els nadons poguessin fer el curs, que tenia lloc els dissabtes. Ho va explicar la regidora Berta Castells, durant el ple del mes d’abril.

Davant aquesta situació, finalment es va optar per anul·lar el curs després de parlar-ho amb les famílies. Castells va remarcar que de moment no es pot garantir arribar als 30 graus els dissabtes i que a les famílies usuàries se’ls ha ofert el retorn dels diners, bonificacions o fer el curs a la piscina d’estiu. La regidora tampoc ha pogut garantir que aquest curs per a nadons es pugui reprendre més endavant.

La regidora va remarcar que la temperatura de l’aigua sí que està dins dels paràmetres establerts per a l’ús de la piscina d’infants i adults. Aquesta temperatura s’ha de situar entre els 24 i els 30 graus.
Berta Castells, regidora d'Esports de Torredembarra
Berta Castells, regidora d'Esports de Torredembarra
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla