Notícies
Foto: Ajuntament de Roda de Berà
04 de setembre del 2024
La platja de Roda de Berà acull un simulacre de salvament i socorrisme
L’acció l’ha dut a terme l’empresa Altesport, i ha consistit en un rescat aquàtic amb una víctima que es trobava en estat passiu dins l’aigua
Un any més la platja Llarga de Roda de Berà ha acollit un simulacre de salvament i socorrisme. En aquesta ocasió, ha sigut l’empresa Altesport qui ha dut a terme l’acció, que és la que enguany s’encarrega del servei a les platges del municipi del Baix Gaià.

El coordinador de platges de Roda de Berà ha preparat i efectuat un rescat aquàtic amb una víctima, una persona d’uns vint anys que es trobava en estat passiu dins l’aigua.

“L’exercici serveix al personal per practicar i posar-se a prova davant d’una situació límit, i també per mostrar a la ciutadania com realitzen la seva tasca”, expliquen des de l’Ajuntament. Per aquest motiu, van utilitzar la moto, la taula espinal i tot l’equip de suport vital bàsic, DEA i oxigen.

En el simulacre de salvament i socorrisme han participat el patró de l’embarcació i un socorrista, que es trobava a la sorra, a la caseta de socors, vigilant la zona i els banyistes. La prova, apunta el consistori, “s’ha dut a terme sense incidents greus, seguint els protocols establerts”.
Social
Et recomanem
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
XXVIII Nit de Piano i Poemes
30 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla