Notícies
Foto: Ajuntament de Roda de Berà
04 de setembre del 2024
La platja de Roda de Berà acull un simulacre de salvament i socorrisme
L’acció l’ha dut a terme l’empresa Altesport, i ha consistit en un rescat aquàtic amb una víctima que es trobava en estat passiu dins l’aigua
Un any més la platja Llarga de Roda de Berà ha acollit un simulacre de salvament i socorrisme. En aquesta ocasió, ha sigut l’empresa Altesport qui ha dut a terme l’acció, que és la que enguany s’encarrega del servei a les platges del municipi del Baix Gaià.

El coordinador de platges de Roda de Berà ha preparat i efectuat un rescat aquàtic amb una víctima, una persona d’uns vint anys que es trobava en estat passiu dins l’aigua.

“L’exercici serveix al personal per practicar i posar-se a prova davant d’una situació límit, i també per mostrar a la ciutadania com realitzen la seva tasca”, expliquen des de l’Ajuntament. Per aquest motiu, van utilitzar la moto, la taula espinal i tot l’equip de suport vital bàsic, DEA i oxigen.

En el simulacre de salvament i socorrisme han participat el patró de l’embarcació i un socorrista, que es trobava a la sorra, a la caseta de socors, vigilant la zona i els banyistes. La prova, apunta el consistori, “s’ha dut a terme sense incidents greus, seguint els protocols establerts”.
Social
Et recomanem
Xerrada "Factura de la llum: Com reduir-la?"
21 de gener, a les 18h, a l'Esplai de la Gent Gran
Organitza: Acció Social i Gent Gran de l'Ajuntament d'Altafulla
Visites guiades 2025: Descobreix l'entorn natural del riu Gaià
Cada darrer diumenge de mes, d'11 a 13h
Organitza: www.hortdelasinia.com
Casal Cultural la Violeta
Programació d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programa i tickets a: www.casalvioleta.cat
Agenda Cultural d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla