Notícies
28 de novembre del 2016
La pluja obliga a ajornar la 13a Baixada de Trastos d’Altafulla
La nova data es fixa en aquest diumenge 4 de desembre i es preveu una vintena de participants
El temporal de pluges d’aquest passat dissabte a la nit, i especialment el matí de diumenge, va obligar al Grup de Diables d’Altafulla i l’Ajuntament a ajornar la 13a edició de la Baixada de Trastos que s’havia de celebrar aquest passat diumenge en què es preveien més d’una vintena de participants. Tal i com han anunciat els Diables, la nova data en què s’ha fixat serà aquest diumenge vinent 4 de desembre. Àlex Cañas, president del Grup de Diables d’Altafulla, ho ha avançat als micròfons d’Altafulla Ràdio.

Àlex Cañas també ha explicat que el fet de coincidir aquest diumenge vinent amb la baixada de trastos de La Riba podria influir en una probable baixada de participants. Tot i això, ha assegurat que una vintena de participants que ja estaven inscrits per la d’aquest passat diumenge han confirmat la seva assistència.

Enguany la baixada es fa amb un atrevit recorregut que va des de l’ermita de Sant Antoni fins a la plaça Martí Royo. Si l’any passat el circuit ja s’allargava uns metres, en aquesta ocasió el Grup de Diables encara ha volgut fer un pas més enllà, segons el president, Àlex Cañas, “a proposta dels participants”.

El circuit s’iniciarà a les 11 del matí a Sant Antoni, i baixarà pel camí de l’Ermita, pel Comunidor i pel Coll de Creus, per acabar al carrer Margalló. La darrera baixada finalitzarà a la plaça Martí Royo. Seran pràcticament una vintena els trastos que hi prenguin part en aquesta nova edició, repartits en les categories General, Individual, i Júnior.
Àlex Cañas, president dels Diables d'Altafulla
Alex Cañas, president dels Diables d'Altafulla
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla