Notícies
Foto: Ajuntament de La Pobla de Montornès
20 de setembre del 2024
La Pobla de Montornès commemora aquest dissabte el Dia Mundial de l'Alzheimer
La regidoria de Salut ha preparat tres activitats, una xerrada de conscienciació, un cinefòrum amb posterior debat i un bingo musical
L'Ajuntament de la Pobla de Montornès, a través de la regidoria de Salut que encapçala l'edil Chelo López-Ibarra, commemora el Dia Mundial de l'Alzheimer, aquest dissabte 21 de setembre, amb tres activitats destinades a conscienciar i compartir coneixement sobre la malaltia.

El mateix dia de la commemoració, doncs, la vila de l'interior del Baix Gaià acollirà una xerrada sobre la 'Malaltia de l'Alzheimer', a la sala de plens de l'Ajuntament, a partir de les 11h. I a la tarda, a les 17h, hi haurà un cinefòrum al Casal Amics de Montornès, que es completarà amb un debat per posterior per parlar del film.

Finalment, la regidoria de Salut ha inclòs dins del programa d'activitats del Dia Mundial de l'Alzheimer un bingo musical per cloure la jornada amb un acte festiu.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla