Notícies
Foto: Ajuntament de La Pobla de Montornès
10 de juny del 2024
La Pobla de Montornès posa en marxa una prova del servei de bus a demanda
Un vehicle recorrerà la vila durant quatre dies de juny per informar del nou servei a la ciutadania que s’implantarà a partir de juliol
L'empresa Autocars Penedès posarà en circulació un autobús informatiu per donar a conèixer els nous serveis Crida Bus i Pas Bus que l’Ajuntament de la Pobla de Montornès posarà a disposició de la ciutadania tots els dissabtes. La iniciativa tindrà lloc el dilluns 17 i el dimarts 18, i el dilluns 28 i el dimarts 29 de juny.

El vehicle, amb diversos responsables del servei, recorrerà els carrers del municipi de l’interior de la subcomarca per respondre totes les preguntes dels veïns i veïnes. A més, explicaran el funcionament d’aquesta iniciativa, que es posarà en marxa l’1 de juliol.
Des del consistori apunten que “és una oportunitat per conèixer de primera mà el Crida Bus i el Pas Bus, i com poden facilitar els desplaçaments” de la ciutadania. Sobretot, és una mesura pensada per aquelles persones, que tenen dificultats de mobilitat, posant el focus principalment en la gent gran.

Els interessats a participar en aquestes trobades informatives s’han d’apuntar a l’Ajuntament de la Pobla de Montornès. L’autobús passarà a recollir a cada veí i veïna per la parada que aquests sol·licitin quan s’inscriguin
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla