Notícies
Foto: Ajuntament de La Pobla de Monotornès
23 de gener del 2024
La Pobla de Montornès convertirà el xamfrà d'un carrer en una nova plaça adaptada per a la gent gran
El projecte té un pressupost d'execució de 51.600 euros, i es vol costejar pràcticament en la seva totalitat amb una subvenció de la Diputació de Tarragona
L'Ajuntament de la Pobla de Montornès ha aprovat el projecte per adaptar l'espai públic situat al xamfrà del carrer del Vent -davant del poliesportiu i al costat de l'església de Santa Maria- en una nova plaça adaptada per a la gent gran. Comptarà amb diversos equipaments biosaludables per tal de facilitar l'envelliment actiu i millorar la qualitat de vida afavorint hàbits de vida saludable i participativa.

El projecte l'ha redactat l'equip de la Unitat d'Assistència Tècnica-Arquitectura Municipal (SAM) de la Diputació de Tarragona. En aquest projecte, el consistori ha fet palesa la voluntat de preservar un cup que existeix en el subsol. Aquest s'il·luminarà i podrà observar-se des de la plaça estant. Aquesta mena de cup de base circular i amb sostre de volta de ceràmica era molt típic a les cases de la Pobla, i es destinava a la producció de vi.

El projecte presenta un pressupost d'execució de 51.600 euros, i se sol·licitarà una subvenció a la Diputació de Tarragona del 98% del preu d'adjudicació.
Social
Et recomanem
12è Memorial Manel Chiva Royo
16 de maig a les 18:30h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Festival Tarraco Viva
17 de maig a les 11:30 al Parc de Voramar
Més informació a: www.tarracoviva.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla