Notícies
28 d'abril del 2016
La pobresa salarial i social i el treball digne i amb drets, eixos principals de la manifestació del Dia del Treball a Tarragona
La convocatòria, impulsada pels sindicats UGT i CCOO, tindrà lloc el diumenge 1 de maig a les 12h des de la plaça Imperial Tarraco
Els sindicats UGT i CCOO han fet públics els actes que han programat en el marc del Dia Internacional del Treball d’aquest proper diumenge 1 de maig.

Sota el lema ‘Contra la pobresa salarial i social. Treball digne i drets’, han convocat una manifestació a les 12 del migdia a la plaça Imperial Tarraco, que recorrerà tota la Rambla Nova fins el Balcó del Mediterrani.

La protesta reivindicarà quatre grans eixos: la pobresa salarial i social, el treball digne i amb drets, la denúncia contra la corrupció, i les polítiques de la Unió Europea davant el drama dels refugiats.

Tant Joan Llort, secretari d’UGT, com Jaume Pros, secretari general de CCOO, han parlat de la necessitat que les manifestacions siguin multitudinàries, i han demanat a la ciutadania i als col·lectius afectats que surtin al carrer per fer sentir la seva veu.
Joan Llort, secretari d'UGT
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla