Notícies
Foto: Pep Suñé
03 de març del 2015
La Policia Científica investiga l’origen dels ossos trobats aquest dilluns a la zona de l’antic cementiri municipal d’Altafulla
La inspectora encarregada del cas ha de determinar ara si es tracta de restes humanes i la seva antiguitat
La Policia Científica manté oberta la investigació per conèixer l’origen dels ossos que s’han trobat aquest dilluns a la zona de l’antic cementiri municipal d’Altafulla. Els Mossos d’Esquadra s’hi van desplaçar ahir a la tarda, juntament amb un metge forense, per emportar-se una mostra de les restes.

La inspectora encarregada del cas ha de determinar ara si es tracta de restes humanes o de restes animals. En cas que es confirmi que són humanes, que tot apunta que així sigui per la seva proximitat amb l’actual cementiri, s’hauria de determinar també l’antiguitat. L’alcalde d’Altafulla, Fèlix Alonso, ha explicat que “podria desembocar en un tema de memòria històrica”. L'Ajuntament resta a l'espera de l'informe policial.

Els ossos estan dins d’una propietat privada, i en cas que el jutge determinés una excavació a la zona es requeriria del permís del propietari dels terrenys per dur-la a terme. Les restes estan barrejades amb arrels, i la seva extracció és complicada.
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla