Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
09 de setembre del 2021
La Policia Local d’Altafulla deté tres individus mentre sostreien l’estelada de l’Avinguda Marquès de Tamarit
Els agents han identificat als autors de l’intent de furt i han obert diligències per tal que siguin sancionats
La matinada d’aquest dijous ha estat moguda a Altafulla. Aproximadament a les 2.45h, la Policia Local ha enxampat a tres persones mentre sostreien l’estelada que hi ha al pal situat a l’Avinguda Marquès de Tamarit en la rotonda que enllaça el carrer de Dalt amb el carrer Alcalde Pijuan.
Els agents han portat els tres individus a les dependències policials, on els han identificat i han obert diligències judicials per un presumpte delicte lleu de danys i furt. Ho explica el coalcalde d’Altafulla, Jordi Molinera.

Els detinguts són de Tarragona, i s’han presentat com a “agents cívics, que netegen la brutícia del carrer”, referint-se a l’estelada en el moment de respondre a les preguntes de la policia. Després de passar per la comissaria, els agents els han posat a disposició del jutjat de guàrdia del Vendrell.

El coalcalde d’Altafulla, Jordi Molinera, ha dit que amb les diligències que ha fet la Policia Local, aquestes persones seran sancionades i hauran de pagar una multa com tots aquells que cometen actes vandàlics i fan malbé el mobiliari urbà del municipi.

L’intent de robatori de l’estelada a Altafulla arriba dos dies abans de la celebració de la Diada Nacional de Catalunya, tot i que ambdós fets no expressament estan lligats. I és que a finals de juliol de l’any passat, dos grups espanyolistes van sostreure l’estelada que penjava del mateix pal. Dos grups que operen a la demarcació tarragonina perpetrant accions d’aquest tipus. En aquesta ocasió, ningú ha reconegut els fets d’aquesta matinada.
Jordi Molinera, coalcalde d'Altafulla
Jordi Molinera, coalcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla